Un turist britanic de 23 de ani nu a avut niciun succes cu reclamatiile sale adresate agentiei de turism prin care si-a planificat vacanta pana nu a facut totul public pe blogul sau. Acesta a ajuns in topul rezultatelor pe Google in cautarile legate de pachetele agentiei Thomson pentru Tunisia, astfel ca blogul a ajuns sa fie citit de peste 10.000 de oameni.
Mai exact, tanarul de 23 de ani impreuna cu prietena sa si-au imaginat o vacanta de vis in Port El Kantaoui, Tunisia, prima de altfel din viata lor de cuplu. Ceea ce trebuia sa fie o escapada romantica s-a transformat intr-o mare deceptie. Si asta pentru ca, daca inainte de plecare agentia de turism le promisese mancare si bautura ieftina, posibilitati de a face scuba diving si o excursie de o zi in Sahara, lucrurile n-au stat deloc asa.
Bietii turisti s-au trezit cu preturi duble la mancare fata de ceea ce li se spusese, Sahara era la 8 ore de mers cu masina, nicio posibilitate de a face scuba diving si camera cu pat dublu era de fapt o camera cu 2 paturi single . Tanarul nemultumit a facut o plangere de 10 pagini! adresata agentiei de turism dar in loc de raspuns, dupa 6 saptamani a primit doar o confirmare de primire.
Asa ca s-a hotarat sa puna totul pe Internet, pe blog si pe Twitter si rezultatele nu au intarziat sa apara . Speriati de publicitatea negativa care a luat amploare, reprezentantii agentiei de turism i-au oferit o despagubire de 595 de lire sterline (in conditiile in care vacanta sa costase 900) si l-au rugat sa mentioneze pe blogul sau ca este multumit de felul in care s-a rezolvat problema. Bineinteles ca tanarul britanic nu va face acest lucru prea curand, asa ca agentia de turism va mai avea de pierdut o perioada de pe urma nepasarii cu care si-a tratat clientul.
Pingback: Un blogger britanic castiga batalia pe Google impotriva unei agentii de turism | Agentii Turism