Cum suna asta? Nu-i asa ca prost? Asta sa-i imbie pe turistii straini si sa-i determine sa ne viziteze tara? Sincer ma indoiesc.
Conform unor zvonuri aparute prin presa de azi, noul slogan al turismului romanesc este “Explore the Carpathian Garden”. Desi lansarea oficiala a acestuia precum si a logo-ului este programata pentru ziua de maine, in cadrul Expozitiei de la Shanghai, au aparut deja informatii referitoare la noile concepte de promovare a turismului. Pe langa acest “inspirat” slogan, cica ar fi si un logo ce va avea ca element principal frunza , “reprezentand simbolul primordial al naturii, al prospetimii si al cresterii. Noul logo este realizat pe un fond albastru care face trimitere spre turismul balnear si de intretinere, potrivit acelorasi surse. ”
“Explore the Carpathian Garden” e, dupa parerea mea (si a multora), un slogan insipid, care nu atrage cu nimic si care nu individualizeaza Romania ca tara. Lantul carpatic se intinde pe teritoriul mai multor tari, nefiind un element distinctiv pentru noi. E mai mult un fel de reclama la o intreaga regiune din Europa. Cat despre frunza si turismul balnear, mai asteptam pana maine sa vedem exact cum va arata.
Impact News, cei care au publicat in exclusivitate stirea referitoare la sloganul turistic, mai au un articol la fel de interesant, o istorie a incercarilor esuate de a ne gasi o identitate turistica, “Romania: 18 ani si milioane de dolari pierduti in cautarea brandului“. Trist dar cat se poate de adevarat. Ramane sa vedem maine lansarea si mai comentam atunci.
Buna ,am vizitat blogul dvs. si este foarte interesant si util ,va felicit pentru munca depusa.Reprezint portalul CazareBusteni.eu si am o propunere pentru dvs,ne-ar interesa un schimb de linkuri .
Va astept cu un email pe office@cazarebusteni.eu,multumesc!
Chiar daca acesta incercare nu o sa aduca rezultatele dorite, pentru ca a fost facuta in graba si nu s-au luat in considerare multe elemente, totusi ar trebui sa ne bucure faptul ca se incearca ceva, pentru ca pana acum nici macar nu s-a incercat.
De exemplu numarul turistilor straini care cautacazare in Bustenia crescut putin dupa aceasta promovare, desi cei care nu sunt atrasi de “gradina carpatica” ci de dracula sau asemanari culturale intre anumite tari cum am fi noi si Polonia.