Putine lucruri in lumea asta sunt mai frumoase si mai pline de aventura decat o reeditare a celebrului ” Toate panzele sus ” printre insulele Grecesti Tocmai m-am intors dintr-o excursie de neuitat cu un velier Bavaria 38 Cruiser prin Marea Ionica unde am navigat pe toate soiurile de vreme, valuri si vanturi
Trebuie sa recunosc din start ca ideea nu mi-a apartinut ci promotorilor brand-ului ” Marinarul Dracula ” , oameni dintre care 2 au mai fost si anul trecut in aceasta aventura dar au recunoscut faptul ca anu asta a fost mult mai frumos Asa ca pur si simplu am fost invitat sa fiu membru ( Skipper 5 ) al echipajului si fara sa ma gandesc de 2 ori am si acceptat. Planul era foarte simplu si nu prea bine pus la punct fiindca, veti observa din episoadele ce vor urma, marinarul pe velier depinde de vant. Ai vant bine, mergi , dar daca nu ai vant ai cam pus-o si iti scoti puntea de inot si bei bere la soare
Sa gasesti o barca nu e foarte greu , internetul fiind plin de oferte, insa problema e sa te poti si plimba cu ea. Norocul nostru a fost ca unul dintre noi avea permis de navigare la maxim 20 de mile de mal, permis obtinut dupa cursuri in Romania si Grecia , deci dupa ce l-am intitulat Skipper 1 ( Capitan ) si l-am pus in fruntea noastra, treburile au mers mai usor.
[imagebrowser id=65]
Asadar am plecat cu prietenul din poza din Iasi spre Constanta unde am facut jonctiunea ( si am ciocnit vreo 2 cutii ) cu colegii de acolo. Vremea pe litoral era excelenta, 28 – 30 de grade, soare si frumos. Pe drum am bulit insa un Audi S4 ( turbina picata ) asa ca ultima parte am mers-o cu 90 la ora de aici si setea teribila cu care am ajuns in vechiul Tomis
Am incarcat un Mercedes Vito dupa cum vedeti in poza cu carne, conserve, bere si Jack si am plecat spre Lefkada. Am hotarat (prin vot ) sa mergem prin Bucuresti fiindca de bine de rau aveam o autostrada asa ca am mers Constanta – Bucuresti – Giurgiu – Ruse – Sofia – Salonic – Lefkada. Drumul a fost cam lung fiindca la granita dintre Bulgaria si Grecia , pe la 5 dimineata , am bulit si Mercedes-ul Tot diesel si tot ceva pe la turbina parca fiindca urcam pantele cu 40 la ora insa recuperam la vale cu un 130. Am ajuns pe dimineata prin Salonic unde grecii facusera o pauza de la proteste ( la ora aia ) si am cautat un service. Am gasit unul dar era inchis ca era sambata, pana la urma am sunat la aia si au venit la munca. Nu au rezolvat nimic asa ca pana la Lefkas to cam asa am mers.
In episodul de maine despre plecarea din port, traseul exact cat si despre mersul bandat pe vant de 35, Beaufort 7
vreau sa adaug in calitate de membru marcant al echipajului ca povestitorul, adica cumatru’, este cam departe de realitate, el fiind intr-o avansata stare de ebrietate pe tot parcursul excursiei. micul dejun consta in cateva cutii de bere cu ceva omleta. deci veti citi o povestioara tulbure…
cumatru’ in calitate de admin presupun c-o sa-mi stearga comentariul :)))
Hai ca ai scapat de data asta da’ nu mai da din casa
dar daca ati fi mers cu trenul…nu era mai bine?!he he he…puteati repeta faza cu “geamul” si “colacul”…v-am pupat cu drag si mi-e dor de vremurile noastre
Cristan, vremurile noastre sunt si acum si o sa mai dureze inca vreo 40 de ani, dont’ worry
Desi nu ai venit o sa vezi in episodul de azi ca si-a mai pierdut cineva sapca Insa a recuperat-o nu ca altii