Campania promotionala aniversara a companiei aeriene Virgin Atlantic a starnit numeroase controverse si acuze din partea femeilor, in special. Autoritatea ce reglementeaza standardele in publicitate ASA a primit 29 de plangeri referitoare la clipul publicitar ce sustineau ca acesta este discriminatoriu si reprezinta o insulta la adresa femeilor si in special a celor care lucreaza in industria aviatica.
Spotul realizat la aniversarea a 25 de ani de la infiintarea companiei prezinta cateva insotitoare de zbor de la Virgin Atlantic care merg gratios prin aeroportul Heathrow, alaturi de pilot, intr-o ambianta specifica anilor ’80. Bineinteles, toate sunt foarte apetisante si absolut toata lumea, femei si barbati, sunt cu ochii pe ele. La vederea lor, unul dintre barbatii aflati in apropiere spune ca ar trebui sa-si schimbe zborul iar altul, slujba.
Suparatii spun ca femeile sunt prezentate intr-un mod deranjant, ca o marfa, ca si cum ele ar fi singurul motiv pentru care pasagerii ar trebui sa zboare cu Virgin Atlantic.
Pana la urma, se pare ca ASA a conchis ca nu e nimic discriminatoriu in clipul publicitar si ca e normal ca unii oameni sa vada cliseele anilor ’80 ca ceva lipsit de bun-gust.
Reprezentantii companiei aeriene Virgin au declarat ca aceasta campanie are un imens succes in toata lumea si ca, probabil, cei care au facut reclamatiile fac parte din concurenta invidioasa .
Mie personal imi place spotul si, daca va uitati si la comentariile de pe Youtube, o sa vedeti ca a avut efectul scontat .
httpv://www.youtube.com/watch?v=KS_6HHQ7jOA
Pingback: Castigatorii World Travel Awards din Europa | Destinatii Europene - Blog de turism