EARLY BOOKING:
• 15% reducere pentru sejururi in perioadele 03.05 - 12.06.2011 & 04.09 - 04.10.2011 achitate integral pana la 20.03.2011
• 10% reducere pentru rezervari achitate integral pana la 30.04.2011 (valabil doar la Hotelurile Kaliakra 4* si Kaliakra Superior 4*+)
Tip masa: ULTRA ALL INCLUSIVE (UAI)
Facilitati: piscina, piscina pentru copii, restaurant, lobby bar, snack bar, bar la piscina, lounge bar cu vedere la mare, lift, lift panoramic, loc de joaca pentru copii, mini-club, program de animatie, sala de conferinte, sala de jocuri, wireless in spatiile comune, volei pe plaja, fotbal pe plaja, gradinita (contra cost).
Camerele DBL standard sunt dotate cu aer conditionat,balcon cu sezlonguri si masa, baie cu cada si dus, telefon, uscator de par, prosoape si papuci, televizor LCD, seif, mini bar, sistem audio.
Capacitate maxima de cazare: 2 adulti + 2 copii / 3 adulti + 1 copil.
Conceptul UAI: Mic Dejun, Pranz si Cina cu preparate din bucataria internationala (fripturi, peste, meniu special pt copii, bufet vegetarian cu o varietate de mancaruri, branzeturi, briose, clatite, croissante, fructe proaspete, torturi asortate, placinte, prajituri). Mese festive, seri tematice, show live de gatit. Snack-barul de la piscina exterioara: salate, paste, pizza, barbeque, cartofi prajiti, bauturi calde, prajituri, biscuiti, mini patiserie, inghetata. Racoritoare la barul de la piscina, zilnic.Lobby bar zilnic 09:00-05:00. Bauturile incluse: bauturi locale, bauturi alcoolice, non-alcoolice, cocktail-uri in restaurantul principal, lobby bar, barul de la piscina si lounge bar (whisky de 12 ani, gin, rom, Campari, lichioruri, vermut, coniac, vin, rachia, bere, juice natural, cafea, racoritoare, apa minerala / plata). Alte servicii: Cos cu fructe la sosire; Minibar-prima umplere gratuita; Ceai si cafea in camera; Telefon de trezire; Internet; Wi-Fi in zonele publice; Seif.
GRATUIT: sezlonguri si umbrele atat la piscina cat si pe plaja.
NOTA:
• Taxa de statiune (sezlonguri si umbrele incluse in tarif atat la piscinele hotelurilor cat si pe plaja pentru toti oaspetii statiuni, indiferent de hotelul la care sunt cazati) si reprezentant este de 1,5 EURO/ zi/ persoana indiferent de varsta si se plateste la agentie. In aceasta taxa, fiecare turist beneficiaza de serviciile reprezentantului agentiei noastre la Albena (exista panouri de informare in fiecare hotel).
• Asiguram TRANSPORT AUTOCAR – la cerere, cu plecari zilnice.
• Camera standard de hotel are 2 paturi normale si 1 pat suplimentar. In cazul cazarii a 2 adulti si 2 copii intr-o DBL, nu se accepta plangeri ulterioare privind confortul si spatiul!
REDUCERI :
• Infantii (0 – 1,99 ani) – beneficiaza de gratuitate, platind doar taxa de statiune si de reprezentant ;
• Un copil intre 2 – 11,99 ani, cazat in pat suplimentar in camera cu 2 adulti beneficiaza de cazare si mese gratuite;
• In cazul a doi copii (2 – 11,99 ani), cazati in camera cu 2 adulti - ambii copii beneficiaza de gratuitate. Nu se vor accepta plangeri privind confortul si spatiul;
• In cazul unui adult cazat in camera cu un copil (2 – 11,99 ani), copilul plateste 50% din tariful unui adult (exceptie Kaliakra Superior – in acest caz copilul plateste tarif intreg de adult);
• In cazul a doi copii (2 – 11,99 ani), cazati in camera cu un adult - primul copil plateste 50% din tariful unui adult, iar al doilea copil beneficiaza de gratuitate (exceptie Kaliakra Superior – primul copil plateste 100% iar al doilea este gratuit);
• Doi adulti si doi copii, cazati intr-o camera familiala (2 camere duble cu usa comunicanta) platesc astfel : fiecare adult plateste in plus un supliment de 3 euro / adult / noapte, iar fiecare copil plateste 50% din noul tarif de adult;
• Al treilea adult in pat suplimentar in camera dubla, beneficiaza de 40% reducere la hotelurile cu mic dejun, demipensiune sau pensiune completa si 20% reducere la hotelurile cu All inclusive sau Ultra All Inclusive.
PENALIZARI IN CAZUL ANULARII, NEPREZENTARII LA HOTEL SAU MODIFICARII REZERVARII:
• 1 noapte de cazare si masa aferenta fiecarui hotel, pentru anularile efectuate cu mai putin de 8 zile in sezoanele LOW si MID. si respectiv 15 zile – in sezoanele PEAK si HIGH inainte de intrarea turistilor in hotel.
• 100% pentru “NO SHOW” – considerat ca neprezentarea turistului in hotel in ziua inceperii sejurului sau ca neanuntarea de catre agentia partenera catre TOUR OPERATOR a renuntarii turistului la sejur cu 24 ore inainte de intrarea turistului in hotel si pana sambata – ora 12.00 in cazul in care turistul are intrarea in hotel duminica sau luni.
• Dupa data de 20 Martie 2011, 30 Aprilie 2011 sau 31 MAI 2011 NU se vor mai admite schimbari de nume pentru rezervarile cu EARLY BOOKING. Orice modificare (de nume, adaugare persoana, perioada etc.) a unei rezervari cu Early Booking atrage dupa sine anularea rezervarii si pierderea reducerii de EB. Rezervarea se poate reface in functie de disponibil, la tarif intreg.
• TOATE ANULARILE SAU MODIFICARILE UNEI REZERVARI SE VOR ANUNTA NUMAI PE ADRESA DE E-MAIL office@paradise.ro sau pe fax/ 021.410.50.62, in acest fel vom avea siguranta ca acestea vor fi operate in timp util. Agentiile partenere vor considera anularea sau modificarea operata de catre TOUR OPERATOR numai cand s-a primit raspuns scris din parte acestuia.
NOTE SPECIALE:
1. Reducerile EARLY BOOKING se aplica doar la tarifele de cazare si NU la suplimente de masa, transport, taxa de statiune etc.
2. OFERTELE SPECIALE nu se aplica retroactiv (pt rezervari deja confirmate) ! Ofertele sunt valabile doar pentru rezervarile facute de la data emiterii ofertei, in conditiile mentionate de fiecare hotel in parte. Ofertele speciale trebuie trecute pe voucher. In caz contrar, clientii NU vor beneficia de ele!
3. In cazul ofertelor EXTRAS, noptile gratuite sunt cele cu tariful cel mai mic.
4. Vederea la parc sau la mare a unei camere poate fi partial blocata de vegetatie.
5. Vederea la parc se refera la orice alta vedere diferita de vederea directa sau partiala la mare.
6. Nu se garanteaza locurile de parcare din agentie. Acestea pot fi ocupate si platite doar de catre turisti, la fata locului, acolo unde este cazul.
7. In statiunea Albena exista o singura cale de acces (intrare/iesire), pazita si cu bariera. Toti oaspetii statiunii sositi cu automobilul propriu sunt rugati sa declare ca au venit in statiune cu transport personal si sa achite la receptia hotelului in care sunt cazati o taxa de 5 leva (2,5 euro), valabila pentru intreg sejurul si pentru iesiri / intrari multiple.
Ne puteti urmari si pe Facebook: http://www.facebook.com/pages/Paradise-Travel-Agency-Agentie-de-turism/143557675686139?success=1
Perioada | Single | Double | Triple | A 3-a pers |
---|---|---|---|---|
05-Mai-11 - 04-Iun-11 | 357 | 294 | - | - |
Note:
Total Oferte de Turism (223)
Ultimele Oferte Turistice Postate:
Construit pe ruinele unui fort maur numit Magerit, Madridul a devenit capitală în 1561