De obicei, mai toata lumea cand se duce intr-o vacanta si sta la un hotel se asteapta ca personalul hotelului sa-i asigure tot confortul necesar si sa-i indeplineasca mai toate dorintele, bineinteles in limita bunului simt. Hotelurile care se respecta fac asta si trateaza toata lumea la fel, fie ca e vorba de o celebritate sau de un muritor de rand.
Am intrat azi pe un site care mie-mi place foarte mult si mi s-a parut destul de interesant subiectul. Mai mai ca-mi si imaginam cum ar fi sa fac un test si sa cer si eu asa ceva. Pana atunci, va dau idei, poate le puneti in aplicare.
So…printre cele mai neobisnuite cereri ale turistilor adresate personalului hotelier se numara:
1. Un domn englez, cazat la un hotel din Miami, a cerut receptionerului sa gaseasca o solutie pentru ca prietena lui sa-si poata duce animalul de companie (si nu va ganditi la caine, hamster sau pisica), tigrul, inapoi la Londra.
2. Un australian celebru pasionat de rugby, a cerut hotelului in care era cazat sa-i puna la dispozitie o antena satelit speciala pentru a putea urmari un program australian de rugby.
3. Celebrul Salvador Dali, un client fidel al Hotelului Meurice din Paris, cerea angajatilor hotelului sa prinda muste in Gradinile Tuileries pentru a-si hrani animalele de companie, 2 pui de oceloti (nici eu nu stiam pana nu m-am documentat…ocelotul e o felina, combinatie intre pisica si leopard)
4. Un angajat al Hotelului Beverly Hills a fost rugat de catre un client sa-i faca rost de piese de inlocuire pentru pusca sa AK47 (celebrul Kalashnikov).
5. Un sot inventiv a vrut sa-i faca o surpriza sotiei sale, cu ocazia aniversarii a 40 de ani, si a rugat receptionerul sa faca in asa fel incat, in timp ce sotia si prietenii lor fac snorkeling, sa apara niste rechini falsi. Eventual sa se deghizeze el in rechin.:)) Bineinteles, a fost refuzat…
Ma gandesc ca ati putea incerca si voi asta, data viitoare cand va duceti in vacanta, macar pentru a vedea cum reactioneaza personalul hotelului. Bine, de preferat ar fi sa nu incercati asta in Romania, pentru ca s-ar putea sa aveti parte de niste reactii mai dure decat v-ati fi asteptat, dar probabil intr-un hotel care se respecta, veti fi refuzati in cel mai politicos mod posibil.
Mai e japonezul ala de a dat foc la hotel Ala da client pretentios :))