O initiativa cel putin interesanta pentru piata de turism online ( cat si offline pana la urma ) este seminarul ce se va tine pe 18 martie la Palatul Parlamentului in cadrul targului de turism Holiday Market si care se va intitula ( pompos ) Provocarea publicitatii si vanzarilor in mediul online. Evident imediat dupa ce am citit asta m-am intrebat ce le-o fi venit astora de la Google dupa ce au numit un oras intreg in State dupa ei sa vina tocmai in partea cealalta a lumii sa ne ajute.
Pai cum asa, pana mai deunazi lumea le dadea bani sa le imprumute numele si sa primeasca ulterior net gratis si acum ei vin la noi sa ne ajute ? O fi mana ( ei mana , zic si eu ca asa e expresia ) lu’ Udrea ?
Explicatia pe care am gasit-o pana la urma, independent de informatiile pe care cu siguranta le vom primi pe 18, este ca Google e in Criza si el iar ca orice companie in criza dar care vrea sa iasa din ea, Google investeste mult in acapararea unei cat mai mari cote de piata si intrarea pe cat mai multe nise. Au observat ca dintre clientii lor cam cei mai multi in ultima vreme sunt travel related si atunci si-au zis de ce sa nu mearga direct la sursa ? De ce sa lase cele cateva agentii de turism sa fie incasate de agentiile de publicitate autohtone cand pot foarte bine sa intre ei acolo.
Vor face multa reclama la proaspatul Google Ad Planner , vor explica de ce e util si de ce trebuie neaparat folosit inaintea oricaror mediaplanuri oferite de alte agentii si vor termina apoteotic cu o oferta de 50 Eur reclama gratis pentru toti participantii.
Asa ca dragii mei, incet incet , proaspat plecati din dictatura vom intra in Google Earth 2020 Soyez les bienvenus
Aşteptăm impresii şi păreri de la seminar. Eu nu am reuşit să ajung datorită nepăsării organizatorilor. Am vrut să le dau bani şi ei nu mai aveau program pentru încasări.
Pai mi se pare destul de logic,avand in vedere ca Microsoft cu Bing-ul lor s-a axat mai mult pe turism si in bing maps au bagat aerial view sa vedem mai de aproape orasele mari.